به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، علی اكبر آشوری، مدیر مركز مدیریت راههای كشور گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته بیش از ۴۲۰.۵ درصد افزایش نشان میدهد كه این امر به دلیل افزایش ظرفیت زیرساختی دریافت تماس های ۱۴۱ از سراسر كشور همچنین اطلاع رسانی و شناخته شدن بیشتر سامانه ۱۴۱ در نزد كاربران جاده ای می باشد.
وی افزود: كل تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین سال جاری بالغ بر ۱۱۸ هزار و ۶۱۶ مورد بوده است كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۷.۹ درصد افزایش نشان میدهد
آشوری در خصوص سهم سامانههای اطلاعرسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذكور بیان كرد: بالغ بر ۷۸۹هزار و ۷۲۰ بازدید كاربران از سایت www.۱۴۱.ir ( كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۹۳.۱ درصد افزایش نشان میدهد )، تعداد ۵۶۴ هزار و ۴۵۱ درخواست كاربران در اپلیكیشن همراه ۱۴۱ (كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۶۹.۹ درصد افزایش نشان میدهد) ثبت گردیده است.
وی همچنین افزود: كل پیامك ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱به هموطنان بالغ بر ۳۶۷هزار و ۹۰۱ پیامك بوده است كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۲۳.۷ درصد افزایش نشان میدهد.